Huisstijl Charge

Charge is een mobiel massagebedrijf dat bij jou thuis langs komt om je te masseren. Ook bied zij massages aan in de studio in Leek en Groningen. De opdrachtgever heeft mij gevraagd een huisstijl en een website te ontwerpen die goed aansluit bij het concept van Charge; jong, fris en vooruitstrevend. Om een goede start te kunnen maken is uitgegaan van de volgende richtlijnen:

– Gebruik frisse kleuren en een moderne stijl
– Gebruik de aspecten: jong, actief en vooruitstrevend
– Maak het laagdrempelig en niet te chique (duur)
– Bewaak de herkenning van een massagedienst

Hiernaast is gekeken wat de positionering van Charge moest zijn binnen haar markt. Als uitgangspunt hebben we besproken dat Charge:
– in positionering moet aansluiten bij de behoefte van de klant.
– Een onderscheidende belofte moet vormen tussen concurerende aanbieders van massage- en massagediensten
– Ondersteund moet worden door bewijs (wat klanten zien/horen/lezen/merken) van je bedrijf

Van hieruit is gekeken wat de kernwaarde is van Charge:
“Charge is de enige no-nonsense massage service die naar je toekomt in Groningen en omstreken en zo zorgt voor ontspanning en nieuwe energie”.